Opis zadań na stanowisku:
- prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- rozdzielanie korespondencji zgodnie z przyjętym obiegiem dokumentów oraz nadzór nad jej sprawnym przepływem,
- dbałość o wygląd i czystość wspólnych pomieszczeń (hol, sale, kuchnia)
- prowadzenie harmonogramu rezerwacji sali konferencyjnej i przygotowywanie zebrań,
- przyjmowanie interesantów,
- zakup art. spożywczych oraz biurowych,
- prowadzenie archiwum,
- redagowanie korespondencji.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B,
- wysoka kultura osobista,
- doskonała organizacja pracy, w tym skuteczność i terminowość w realizacji zadań oraz podzielność uwagi,
- duża motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- odporność na stres i szybka zdolność adaptacji,
- dyspozycyjność.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji w branży,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia oraz zaangażowania w pracę,
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji.
Wszystkim kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję i informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.