Oferta pracy

Asystent / Asystentka działu handlowego

Do Twoich zadań należało będzie:

Aktywne wsparcie działu handlowego poprzez bieżąca obsługę zamówień i współpraca z różnymi działami firmy celem ich realizacji.
Obsługa korespondencji oraz prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami.
Sporządzenie i wysyłanie dokumentacji handlowej: zapytań ofertowych, zamówień.
Wprowadzanie danych do systemu.
Udział w konferencjach i spotkaniach.
Dbanie o wizerunek firmy oraz najwyższą jakość obsługi klienta.

Czego oczekujemy:

Bardzo dobra znajomości języka angielskiego w mowie oraz piśmie na poziomie komunikatywnym (jest to warunek konieczny, ze względu na codzienną komunikację w j. angielskim).
Umiejętność organizacji pracy i zarządzania wieloma zadaniami.
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Dokładność i odpowiedzialność.
Wysoka kultura osobista.
Dobra znajomość programów MS Office.
Prawo jazdy kat. B
Wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Co oferujemy:

Zatrudnienie na umowę o pracę.
Ciekawą pracę w niekorporacyjnym środowisku.
Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju zawodowego.

Wszystkim kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję i informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922)”

Aplikuj